superförkylning

Tredje året i rad har jag mellan mars-maj lyckats dra på mig någon slags superförkylning. I år bestämde den sig för att komma igår kväll. Kände på mig mot kvällen att jag skulle bli förkyld och sov vidirgt hela natten. Det värsta med att vara sjuk är verkligen att försöka sova på kvällen, för mig i alla fall för jag bara vet att jagi nte kommer kunna sova alls. Jag är inte tillräckligt sjuk för att sova hela tiden men jag är för sjuk för att orka gå omkring. Sitter därför med 38 graders feber framför netflix och kollar på gossip girl. Förhoppningsvis är jag frisk i helgen så att jag kan jobba. Annars får jag sitta hemma och kanske försöka få lite skolarbete gjort samt vill kunna fira pappsen som fyller år på söndag. Är förövrigt ledig på måndag eftersom alla våra musiklektioner är inställda då och mina måndagar består endast av musiklektioner. 
Nu ska jag dö lite till i soffan och dricka mitt ingefärs-lime te i hopp om att bli frisk snabbt. 
 
Allt och inget | |
Upp