62/366

Vad gör du just nu?
Slösar bort dagen i soffan med en kopp kaffe, har kollat på lite lägenheter och skickat lite mail (känner mig viktig)
 
stan eller landet
Stan. Landet är underbart under svensk sommar och när man vill ligga och dö lite i den svenska skärgården men skulle aldrig kunna bo där på heltid så aboslut stan.
 
julafton eller midsommar
kommer för alltid älska midsommar. finaste som finns.
 
kaffe eller te?
kaffe på helgmornar och ute på stan. Te på kvällar eller anytime.
 
spara eller slösa?
Vill ju helst spara men är nog bäst på att slösa, har alltid varit det.
 
bok eller film?
Svåraste någonsin. Älskar att läsa men gör det mest på semester eller utomlands då jag verkligen kan läsa i timmar och kommer in i det. Hemma blir det mest film, även om jag önskar att jag kunde läsa mer.
 
morgonmänniska eller nattmänniska?
Är all in morgonmänniska. Går aldrig ut ur mitt sovrum utan att bädda sängen först och sitter i timmar med frukost som jag tog mig tiden att göra och, såklart, fota. Mina mornar är heliga för mig. Skojar inte ens.
 
Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Lär ju vara mina nya skor. Eller egentligen alla nya plagg jag köpte i förrigår.
 
Vad vill du få gjort innan sommaren?
Leva lite. Jag har en tendens av att verkligen bara gå och vänta på sommaren och när det väl är juni inser man att det gått sex månader av det året. Har gått och väntat i sex månader på sommaren, Ska verkligen försöka ta vara på dessa månader innan sommaren, samt nu min sista tid i skolan.
 
Topp 6 favoritserier
- Modern family
- The walking dead
- Awkward
- The O.C
- Gossip girl
- The 100
 
5 favoritlåtar just nu
Långsamt - den svenska björnstammen
Stressed out - Twenty one pilots
No time for us - Broder Daniel
Everywhere I go - New politics
Storms - Tom Odell
 
4 saker att se fram emot
Att åka och hälsa på frida i Piteå, hälsa på Jakob i Barcelona om det blir så, vår skiva på måndag ser jag konstigt nog fram emot och även att sepndera mer tid med syster min
 
 
3 tecken på att våren är här
fåglarna och torr asfalt med mängder av grus, och såklart solen?
 
 
Allt och inget, Listor | |
Upp