1 mars 2016

Har en sån där kväll då jag inte kan sova. Eller tror att jag inte kommer kunna somna så vill inte ge det ett ärligt försök än. Tänker att jag kan skriva lite? Får ni ibland en känsla av att det är onödigt med sömn? Alltså, man behöver det ju, och det är bland det bästa som finns, men det tar ju så mycket tid. Förstå hur mycket man skulle kunna få gjort under dessa timmar om man faktiskt inte behövde sömn? Samtidigt som vissa dåliga dagar är det enda jag vill att sova för att det ska bli nästa dag.
 
Idag är det 100 dagar föresten. 100 dagar tills jag inte längre går i skolan. 100 dagar tills jag står på det där flaket och förmodligen skriker och hoppar. Innan dess ska jag till Piteå. För att hälsa på min fina vän. Möjligtvis, om det går ihop, ska jag ner till Barcelona också i slutet av maj för att hälsa på mina andra fina vän. Jag ska gå på skivor, där bland min egna som är nu på måndag. Jag ska älska mig själv lite mer innan dess. 
 
De senaste dagarna har jag njutit bara. Lov ju, då ska man njuta. Juste, vår också till och med eftersom det är ju första mars idag. Jag har köpt ett par fina skor och lite andra svarta plagg som inte passar in i våren alls i färgen men älskar dess plagg ändå. Ska nog köpa mig en vårkappa också med vi får se när det blir av. 
 
Allt och inget | |
Upp