25/366

Helgen var bra, riktigt bra faktiskt. Förra veckan var också ganska bra ändå. Har haft tid att plugga det mesta som jag borde. Umgicks med Jakob i torsdags och vi såg skräckfilmen The Forest på bio och sen gick vi hem till honom och lagade middag och kollade på en annan skräckfilm. The forest kan jag nog ändå rekommendera. Sjukt obehaglig. Jag är dock sån som blir rädd av alla skräckfilmer, sjukt lättskrämd när det kommer till det. Särskilt om jag ser det på bio. Handlar ialla fall och en tjej som ska leta efter sin syster i en "självmordsskog" i Japan. Lite skev.
 
I fredags var jag hemma och pluggade engelska och skrev på mitt gymnasiearbete. Hade någon slags dejt på kvällen om man kan kalla det så. Såg på serier hela lördagen vilket var sjukt skönt. Jobbar hela nästa helg så ville verkligen chilla denna helgen. Igår hängde jag med min fina vän Linnea och vi satt och pratade i timmar på ett fik och sen åt vi på max och gick runt lite. Sjukt mysigt. På max provade jag deras nya pulled Oumph burgare som är helt vegansk och kan säga att den var sjuukt god. Älskar pulled oumph så kan va därför haha, dock kommer jag nog ta utan jalapenos nästa gång för även jag som är hyfsat vad vid stark mat tyckte det var vidrigt starkt. Hur som helst, även idag har jag varit hemma och försökt få lite skolupgifter gjorda. Sjukt skönt. Imorgon blir det skola dock. Känns helt ok ändå.
 
Allt och inget | |
Upp