18/366

Det är iskallt i lägenheten och jag sitter hemma och har börjat morgonen med serietittande. Typiskt mig. Tog ledigt från skolan på grund av så trött från helgen. Jobbade fredag lördag söndag och kände att jag behövde en dags vila i alla fall. Har ätit någon slags lunch om man kan kalla det så och jag tänkte dra ut på stan en stund. Kameran följer med för en gångs skull. Vill se om jag kan få några fina bilder. Annars tänkte jag gå i lite affärer. Things to do and things to buy.
 
- födelsedags present till min mor som fyller år i nästa vecka samt födelsedagspresent till syster min, men hon fyller inte förrän slutet av februari.
 
- vill spontantatuera mig i veckan men vi får se hur det går med det
 
- vill köpa någonting till mig själv men känner inte att det är någonting jag vill ha just nu så de vore väldigt onödigt, men vi får se hur det blir haha.
 
Hur som helst behöver jag röra på mig lite, så en promenad blir det i alla fall. Men massor av lager kläder.
 
bild från Kroatien sommaren 2013 på grund av saknar värme och känner mig blek och trist
Allt och inget | |
Upp