14/366

Kände mig ledsen igår. Vet egentligen inte riktigt varför. Bara ledsen, ni vet. Kan ju inte var ensam om det. Komstigt eftersom jag varit så glad de senaste dagarna. Hur som helst blev det bättre mot kvällen eftersom jag satte mig ner i soffan med en kopp te och ritade. Mindfullness. Så intresserad av det sedan även min syster gått en kurs i det och håller på mycket med sånt. Tycker det är en så fin grej.
 
Imorgon har det redan gått en vecka på vårterminen i skolan. Det har redan gått två veckor sedan nyår. Vet ni hur fort den här terminen kommer gå? Sportlov, påsklov, studiedagar, skivor osv. Snart har jag tagit studenten och jag kunde inte vara mer exalterad. Resten av den här veckan kommer gå fort för min del också pga jobbar imorgon-söndag. Blir roligt faktiskt för jag har inte jobbat på tio dagar tror jag. 
 
 
Allt och inget | |
Upp