thoughts lately

- har haft en väldig craving för apelsinjuice på senaste tiden så har stått och pressat apelsiner på morgonen
 
- använder min menskopp för första gången på en riktig mens och den läcker. sadface. Vill verkligen att den ska funka dock. Har ju satt in p-stav så vet inte ens om jag kommer fortsätta få mens men får jag det vill jag helst kunna använda menskoppen. Sitter den för långt ut skaver själva skaftet och sitter den för långt in läcker den, eller jag tror i alla fll att den läcker mer om den sitter långt in. Har då ikväll dragit en Clara Henry och klippt av en bit av skaftet så att den kan sitta lite längre ut utan att skava. Åtekommer om det. I övrigt är det ändå bättre än tampong, trots att jag inte riktigt lärt mig hur jag ska dra ut den på rätt vis vilket resulterar i att jag spänner mig så att det gör onödigt ont. Men det kommer nog.
 
- mår skitdåligt över mig själv och min kropp just nu. Tror det har mycket med träning att göra, men också kosten eftersom jag ätit alldeles för mycket onödigt socker på senaste tiden. Men jag ska hitta tillbaka, det gör jag alltid. 
 
- har sån ångest över vår skiva vi har veckan efter lovet
 
- hittade äntligen en vegansk ost som smakar som vanlig ost och smälter som vanlig ost och blev så glad och exalterad. Ännu gladare blev jag när jag insåg att den fick mig att må illa. Dvs jag saknar inte ost i mitt liv. I alla fall inte sån där slemmig pizzaost, visst kan jag sakna min ölskade mozzarella ibland men är så glad att jag äter en vegansk kost för jag mår verkligen så mycket bättre av det, i kroppen och i hjärnan om ni förstår.
 
- jag älskar syster min så otroligt mycket och hon fyller även 22 idag♥
 
 
Allt och inget | |
Upp