ibland har man ingen ork

idag har jag ingen ork. fick lite tråkiga nyheter i skolan så blev ledsen och gick hem mitt i lektionen. Väl hemma tog jag ett bad och satt och stirrade i vattnet lite samt kollade på en serie. Provade en ansiktsmask som ska vara bra mot finnar och så vidare pga har fått en del under de senaste veckorna och vet inte riktigt vad det beror på vilket stressar mig något otroligt. Lär var blandning av kost, ingen träning samt min p-stav som jag satt in för en vecka sen. Skulle skriva på ett arbete till religionen idag men har inte fått så mtcket gjort. Inte så mycket som jag bör fått gjort i alla fall för det ska vara klart på torsdag. Men lär väl få sitta ett bra tag imorgon kväll i stället för ikväll har jag ingen ork. Jag är så trött. Har gråtit också så huvudet är lite trött och mosigt. Har frusit hela eftermiddagen men trots det tog jag mig ut i kylan för att köpa apelsiner då jag fick en otrolig craving att göra apelsinjuice till middag. Ja, till middag. Åt hemma gjorda pomfritt också med ketchup och veg-mayo. Så värt. Sitter med ett glas varmt lime vatten också för det är bra för matsmältningen och magen i allmänhet. Syster min har varit så fin också så känner mig egentligen inte så nere längre, bara lite. Men är så trött. Ok, jag ljög. Jag känner mig visst nere fortfarande och har lite ångest. Men jag hoppas att det går över tills imorgon. Det brukar ju vara så men jag hoppas på en bra dag imorgon i alla fall. Har några helt okej skoldagar kvar och till helgen har jag en sorts dejt planerad och en jobbdag. På söndagen ska jag vara hemma och dö lite. Nästa vecka är veckan innan lovet och det ska bli skönt med lite lov. Ser verkligen fram emot det.
 
 
Allt och inget | |
Upp