sunday september 13th

Sitter i soffan med en kopp kaffe med vaniljhavremjölk och en del av mig tänker att jag borde skriva på min svenskuppgift. Men som vanligt tänker den andra delen att den ska ju inte vara klar förrän tisdag så jag kan ju faktiskt skriva på den imorgon. Jag har i alla fall övat lite piano idag och det är stora framsteg när en är jag och tycker det är svintråkigt att öva piano.
Somnade strax efter 22 igår då jag var extremtrött av någon udda anledning vilket ledde tidd att jag vaknade halv åtta idag och kände mig helt utvilad. Kändes väldigt konstigt men gick upp i alla fall och gjorde dunderfrukost och kollade på gossip girl. Tog sen en promenad upp på hammarbybacken som lite träning och sen åkte jag och mami till ikea. Ska ta det lugnt resten av dagen och ikväll ska jag till stan och träffa mina fina musikalare för en kvällsfika och mys. Veckan som kommer ser ut såhär för min del.
 
- missar andra sånglektionen i rad på grund av skansenbesök med klassen på tisdagmorgon. 
- The Scorch Trials med Frida på onsdag kväll
- Till Hanna med musikalarna på torsdagkväll innan VRG Jarlaplans inspark
- Jobb på fredag
- Musikal med familjen på lördag
 
Allt och inget | |
Upp