Spöregn på skansen men glad ändå

Hejsan alla fina♥
Hoppas ni mår bra själv mår jag finfint idag. Har lite ont i huvudet men har i alla fall haft en helt okej dag så det får vara okej. Började dagen med svensklektion på skansen. Haha ja, på skansen. Vi skulle spela in en podcast om språkhistoria och vår lärare tyckte att vi skulle vara i en "bra miljö" vilket var en rolig idé men hade inte spelat någon roll för mig och min jobbpartner eftersom vi skulle prata om framtiden. Oh well. Vi hade det mysigt, matade getterna och vandrade runt. Det spöregnade och jag hade dyngsura fötter resten av dagen eftersom smarta Sara besätmde sig för att ta converse. Resten av dagen var normal med känner mig inte så nere som jag brukar på tisdagar.
 
Jag jobbade igår och i söndags kväll träffade jag mina fina musikalare på ett fik i stan och vi bara satt och myste och pratade om allt och inget och sen tog vi en promenad. Imorgon har jag två lektioner och sen ska jag träffa min fina Frida som jag saknar så. Det blir superbra.
 
 
Allt och inget | |
Upp