September

Ja hörrni. Då är hösten här på riktigt verkar det som, och mig gör det inte ett dugg. Ganska underbart faktiskt. Känner att jag har lust att uppdatera min garderob eftersom jag inte har lust att ha på mig nåt alls som finns i garderoben just nu, ingenting lockar och det känns lite tråkigt. Dock vill jag verkligen verkligen spara just nu då jag har planer på att göra så otroligt mycket nästa sommar och året efter det. 
 
Nu har ju skolan basically börjat på riktigt och allt känns bra idag. Engelskaläraren är bättre än jag trodde men har inte haft piano än pga missförstånd med schemat, menmen. I övrigt känns det rätt lugnt även fast jag är lite stressad över gymnasiarbetet. Usch, vill inte tänka på det just nu.
 
Sitter med en kopp kaffe i soffan och lyssnar på 5sos och lite gammal musik som jag lyssnade väldigt mycket på förra hösten. Oj vilka flashbacks jag får. Speciellt till mina jobbdagar och också till mina deppdagar då jag saknade usa som mest.
 
Hur som helst. Igår sprang jag för första gången på typ två månader och det vart så skönt. Sprang på kvällen när det vart mörkt och wow det är verkligen så renande liksom. Luften känns so ren och lätt att andas liksom. Idag har jag faktiskt köpt biljetter till mig och Frida inför The Scorch trials(Maze runner 2) som kommer ut om exakt två veckor! Kunde inte vara mer exalterad!
 
två bilder från förra hösten
 
 
Allt och inget | |
Upp