oh monday

Vaniljhavremjölk med oboy lär ju inte vara det bästa att ha med i sängen men ikväll tar jag risken. Den här dagen har sugit ganska mycket. Började dagen av ett sms halv nio att jag skulle ha piano kl 9 istället för imorogn så gick upp och skyndade mig tills jag fick ett sms igen när jag precis skulle gå att den flyttades till imorgon igen pga att jag skulle bli så sen. Sen hade jag två timmars musikteori och need I say more. Det är något jag verkligen inte kommer sakna om 262 dagar. Jag förstår heller inte hur jag kan ha så mycket ångest av musikinprovisationslektionen, men det har jag och det gör varje måndag lika vidrig. Ensemblen, min sista lektion idag, var inte heller någon höjdare då vi jobbade med kompskisser vilket är min sämsta gren inom musik och går hand i hand med rytmer, vilket jag inte kan så värst bra heller.
 
Men egentligen, det är måndag så what to expect liksom? Har i alla fall en fin vän som alltid gör mig glad så jag överlevde dagen. Har degat framför gossip girl resten av dagen/kvällen fastän jag kanske borde kollat in lite svenska infromation till en grej imorgon. Klippte även av lite av håret i badrumsspegeln med en nagelsax så det var ju lite spännande. Har heller inte alls lyssnat på min låt till sången som jag tydligen ska framföra på onsdag. Får öva på den imorgon helt enkelt.
 
här är en låt som jag lyssnat på mycket lately, så mysig
Allt och inget | |
Upp