27-09-2015

Har inte skrivit på en vecka men det är okej. Fick lön i fredags och ska få studiebidrag på onsdag så livet leker. I fredags tog jag mig till stan med en kompis efter skolan och jag blev av med två presentkort och köpte ett par skor som jag fick i födelsedagspresent. Passade även på att köpa en fin, mysig höströja och även Claras mensbok som hon kom ut med i veckan. Passade bra med tiden då jag imorse vaknade hemma hos Jakob klockan 7, med världens mensvärk och hade inga piller, alls. Åkte hem direkt så satt på tunnelbanan i ungefär en timme och bara led och var nära att gråta hela vägen. Nästa gång, piller. Alltid ska jag ha med mig det.
 
Hur som. Anledningen att jag befann mig i danderyd igår var att en kär vän till mig fyllde 18 i onsdags och hon hade 18 års fest. Det var en väldigt mysig hemmafest men är helt slut idag. Ska på släkt-tårt-kalas idag och det känns mysigt faktiskt, händer så sällan känns det som.
 
 
Allt och inget | |
Upp