wishes

 
Oh my, Sara. Jag har skrivt en chistmaslist! Haha, snacka om att vara ute i tid. I och för är det bra för personligen gillar jag att veta i förväg så att man slipper köpa allting på samma gång och på samma lön i december haha. Dessa är några saker som jag verkligen vill ha.
 
- Kjolen från american apparel har jag suktat efter i några månader nu men den är rätt så dyr så har aldrig gjort det men wow den är så himla fin.
- Bhn har jag redan men jag har sett den i vitt och det vill jag verkligen ha hehe. 
- Spoiled som jag är tänker jag önska mig en iphone 6s plus i rose guld, bara för att.
- De ljusrosa skålarna kanske ni tycker är lite skevt att jag önskar mig haha men jag sparar på sådana grejer som kommer vara helt fullkomligt jätteanvändbara i framtiden när en flyttar hemifrån och dessa tycker jag verkligen är så fina.
- bath and body works candles eftersom wow, så underbara.
 
Allt och inget, Listor | americanapparel, bathandbodyworks, collage, iphone, lista, wishes, önskelista | |
Upp