Fredagslista

Något du ser fram emot?
- Juletider ♥ Kan inte låta bli att lyssna på Justin's julalbum och tänka på ljusa, snöiga mornar med varm choklad och fina fairylights och adventsljusstakar i alla fönster man går förbi. Julmarknad i gamla stan och christmas decorations i stan. Annars ser jag fram emot sångafton, julkonserterna och att börja på mitt nya jobb.
 
Vad borde du göra?
- Jag borde inte spendera så mycket pengar på kaffe och mat ute. Framför allt kaffe. Jag borde också ta en paus från att använda min "nya" kofta som jag seriöst har använt varje dag sedan jag köpte den för cirka två veckor sedan.
 
Vad har gjort/gör dig lycklig idag?
- Ensemblen gjorde mig lycklig idag eftersom det gick såå bra. Även att jag ska träffa Jakob och Linnea ikväll gör mig så glad.
 
Vad gör du i helgen?
- Ska förmodligen träffa en fin vän imorgon kväll och ska även hjälpa mami att tvätta och på söndag ska jag jobba på gymnasiearbetet och öva piano och sång. 
 
Låttips?
7 years - Lukas Graham
 
Listor | fredagslista, lista | |
Upp