cool cinnamonbun day swag

Vet ni hur glad jag känner mig idag? Så glad. Har ingen ångest för skolan även om jag kanske borde öva lite mer på pianoläxan idag. Men allt känns bra. Det är kanelbullens dag och jag har bakat veganska bullar med mandelmassa. Syster min är här och hälsar på med hennes amerikanska kompis som hon träffade på ett läger 2007. Så fint. Dom bakar brownies och ska laga mat. Allt känns så mysigt. Så fin stämning liksom. Jag håller på och försöker avsluta min kompskiss som ska vara klar på fredag och ska även försöka hitta en svensk låt till min sånglektion. 
 
Hade det mysigt i fredags hos frida med hennes närmsta och fick träffa två fina kompisar från grundskolan också. Kan ju inte neka att jag saknar lite när vi alla hängde varje dag i nian, även om det ska blir skönt att skippa skolan helt snart.
 
Igår tog jag mig friheten att fullständigt skita i allt skolarbete och kollade på gossip girl och skins hela dagen samt sminkade mig i tro om att jag skulle orka gå in till stan men jag blev hemma hela dagen, och det var ju helt okej ändå. Hittade på en fin sminkning inspirerad av Effy från skins (my love) som jag kanske tänkte pröva i veckan. Fick sällskap mot kvällen och det var mysigt och låg kvar i sängen till cirka 13 idag. Total värd helg.
 
Veckan som börjar från och med imorgon ser ganska normal ut för min del. Vanliga skoldagar och med vanliga lektioner som jag ska försöka hålla mig till.
 
Allt och inget | |
Upp