16.10.2015

Finally friday. Kändes som söndag igår då jag var ledig hela dagen med undantaget av ett utvecklingssamtal på morgonen. Spenderade hela onsdagskvällen och gårdagen med Frida och vi var i stan och kollade på serier. Känner mig väldigt o-stressad i livet just nu vilket är jätteskönt då jag vanligtvis är stressad cirka alltid. Ikväll ska jag träffa två fina vänner och nu ska jag läsa lite harry potter och dricka te.
 
- mina pengar har gått åt lite för mycket snabbmat de senaste två veckorna
- jag har köpt jobbyxor till nya jobbet och även hittat ett par jobbskor som skall införskaffas asap
- på ensemblen kör vi en utav mina favoritlåtar och det kommer bli så amazing för det låter redan jättebra
 
- måste välja en låt och skaffa noter till den inför sångafton
- jag måste jobba på gymnasiearbetet
 
Allt och inget | |
Upp