too sick for anything

Söndagen blev minst sagt inget som jag hade tänkt mig. Jag gick upp klockan 5 då jag börjar sju och kände redan då att något var fel på mig. Dom tre första timmarna på jobbet var lite roliga sådär, tills jag började få hög feber. Gick till apoteket på min rast och levde på den i cirka fyra timmar innan jag, ca en halvtimme innan jag slutade, var nära på att svimma och allt snurrade. Fick gå lite tidigare och les parents kom och hämtade mig. När jag väl var hemma och tog tempen hade jag 38,6 graders feber, och med min vanliga temp av 36,8 så var det ganska mycket. Låg hemma och dog lite och ligger hemma även idag och dör lite. Så första jobbdagen var kaos kan jag säga. Dock säljer vi som fasen i mos för det är så fasansfullt mycket folk. Tror vi var tvungna att gå och köpa mjölk ca tre gånger och till och med servetterna tog slut liksom. Hur skevt??
 
I alla fall. Har alltså varit hemma dessa två skoldagar och mår fortfarande inte susen men det som är så intressant är att jag redan igår var på bättringsvägen. Det var som att söndag var "peaken" om ni fattar. Peaken brukar liksom komma efter två-tre dagar av sjukdom för mig. Tror att mitt imunförsvar har förbättrats något enormt sedan jag slutade äta animaliskt. Känns bra faktiskt. Dock ska jag stanna hemma från skolan imorgon också. Det är bra iof för då kan jag ta igen lite skolarbeten som jag ligger efter i. 
Nu tänkte jag skriva lite på gymnasiearbetet och läsa lite i nån bok. Hoppas ni mår braaa.
 
bullarna jag bakade i lördags, free from any animalproduct
 
Allt och inget | |
Upp