another sunday

Sitter halvdöd i soffan efter tacos framför Harry Potter och känner mig lite halvt förlamad. Gårdagens jobbpass är det jobbigaste jag någonsin gjort typ och tog på krafterna något förfärligt. Har träningsvärk i vänstra halvan av överkroppen och är helt mörbultad överallt. Har träffat mina fina vänner idag och det var mysigt trots att jag var helt slut.
 
Ny vecka imorgon och det lär bli intensivt för min del. Har konserter torsdag och fredag och jag har ingen koll alls känns det som. Kan inte alla låttexter så måste verkligen verkligen öva. Tiden har gått så fort så jag känner mig inte alls redo. Har även två böcker som jag behöver läsa men kommer knappt ha tid i veckan känns det som. Kommer också jobba lördag och söndag så ja, det blir intensivt som sagt. 200 dagar till studenten.
 
Hoppas ni mår bra i alla fall. 
 
Allt och inget | |
Upp