11.11.2015

Fina fina människor. Hoppas livet går bra för er. Hoppas ni står upp för er själva och människorna omkring er. Hoppas ni inte bryr er om andras åsikter för mycket. Hoppas ni mår bra.
 
Trots stressen mår jag själv ganska bra just nu. Hade min första lediga dag från jobb sen i fredags och även om jag älskar mitt nya jobb så var det väldigt skönt att få vila lite och ta igen lite skolarbete. Jag är nu officiellt barista och min utbildning är över. MOS öppnas imorgon och jag har mitt första mos-pass på söndag. Känns riktigt bra. Det är blandad skräckförtjusning, heter det så? Ä så nervös men det ska bli skitkul verkligen. Det blir nog bra i alla fall.
 
Imorgonhar jag en fullproppad dag. Kan inte vara med på MOS invigningen på grund av sångafton som äger rum imrogon kväll. Det känns ändå okej dock. Efter skolan ska jag öva på min låt och kansek plugga lite i väntan på vårt luciarep som vi ska ha några i klassen. Klockan 17 har vi soundcheck och 18 börjar sångafton. Ska också träffa några fina kompisar imorgon vilket blir supermysigt för dom har jag inte sett på ett tag.
 
Helgen är också ganska uppbokad för min del men i nästa vecka är det ganska lugnt och det känns bra! Har två böcker att läsa dock och båda är halvbra så det är ju lite trist alltså. I övrigt måste jag också ta tag i gynasiearbetet på riktgit. Lite panik. Men it's ok. Ska nog sova nu i alla fall. Puss på er.
 
 
 
Allt och inget | |
Upp