03.11.15

Heejhej alla fina människor.
Mitt förra inlägg vet jag knappt varför jag skrev haha. Tankarna i mitt huvud just då var bland de deppigaste jag haft för jag hade så mycket ångest inför mitt nya jobb. Kan dock säga att jag nu haft min första upplärningsdag i butik och det känns så mycket bättre. All ångest har släppt och nu är jag bara taggad på att få lära mig allt och på att få öppna butiken i nästa vecka, wihoo. Jag har lärt mig massa barista-kunskaper, lärt mig hantera kassan och även bränt tungan på starbucks nya Christmas blend, som btw var väldigt god.
 
Är tillbaka i skolan imorgon efter elva skolfria dagar, ska bli lite skönt att komma tillbaka till rutiner men skippar gärna stressen som medföljer. Ska jobba 17-23 även imorgon och torsdag, och jobbar 7-15 lördag och söndag så det blir intentivt för mig i veckan, men för det mesta känns det bara kul. Är lite stressad över gymnasiearbetet bara. Men oh well, när är jag inte stressad egentligen? 
 
Timmen är sen så jag ska försöka få lite sömn. Hoppas att ni mår bra.
Allt och inget | |
Upp