well-behaved women rarely make history

Idag börjar jag inte förrän 12:45 så thats awesome. Har kollat lite Modern family och tänkte kanske skriva lite på en essä. Ganska skönt ändå att vara lediga på fredag. Imorgon kommer några mysiga personer över på kvällen och bara myser och på fredag har jag softball practice. Ja, har alltså hittat ett softboll lag i Stockholm och jag var på träning i måndags och igår. Fruktansvärt roligt är det att spela igen, även om reglerna är så himla oklara i min hjärna. Oh well, jag lär mig väl med tiden. Har träningsvärk cirka överallt också.
 
Nästa vecka har vi konsert i skolan. Det är 90 och 00- tals tema och det ska bli kul men jag är lite nervös då jag tycker att vi absout inte har fått nog med rep. Vi har i alla fall fyra till rep tillfällen om jag har förstått rätt så då får vi bara se till att öva hemma också. Veckan efter konserterna åker jag och Sofia till Berlin och wow, det ska bli sååå roligt! Är så taggad att jag vet inte vart jag ska ta vägen! Kommer bli amazing.
gårdagens tröja och dagens frukost 
 
 
Allt och inget | |
#1 - - Anonym:

Berlin har en jättestor veganmarknad!! Den heter Veganze, finns mer info här http://www.veganz.de

Svar: ååh vad underbart! Jag har ju hört att vegan och vegetarian livet är stort där! Vad häftigt det ska jag kolla upp, tack för tipset!
Sara Eng

Upp