Tre dagar av ren lycka och kärlek man bara ser på film

Jag vill ha dig tillbaka. Eller egentligen vill jag ha det vi hade tillbaka. När vi vek oss av skratt i shoppingcentret och drev med personalen. När jag matade dig i bilen för att du körde och inte kunde äta själv. Då du lät mig köra din bil och höll på att få ett nervöst sammanbrott för att jag höll på att köra av vägen. När du sjöng och spelade för mig i ditt rum i väntan på vännerna. När vi sjöng wiggle och gaspedal i bilen. Då vi höll händer på midnattspremiären av 22 Jump Street. När vi dansade i mitt rum och hade vår första kyss. När vi gungade och hade vår andra. Vår första och sista natt tillsammans. Vi såg en två timmar lång film och jag minns ingenting för ditt ansikte var det enda jag kunde hålla blicken vid. Vi pratade om allt och inget. Vi låg så nära att vi blev som ett. När vi kysstes hejdå i bilen morgonen efter och jag hade en knut i magen för att det kändes som det var sista gången vi sågs. När vi höll om varandra i shoppingcentret senare på dagen. När vi hade vår sista kyss då vi sa hejdå på riktigt
Allt och inget | |
Upp