71/366

När vaknade du idag?
Vaknade tyvärr halv sju när min alvedon slutade verka.
 
Bästa frukosten?
beror på i vilket mood jag är, ibland blir det mackor och ibland blir det bananpannkakor. Jordgubbar, hallon, passionsfrukt, ananas, vattenmelon, kiwi och färsk mango är ju livet så det önskar jag att jag kunde äta varje dag. Färskpressad juice av äpple, lime, gurka spenat och svart- eller grönkål. Latte på mandelmjölk och smoothie. Avokado är ett måste. Tänk om jag kunde få en livtids supply av mogna, underbara avokados varje dag, for free. Skulle vara livet. Kan prata om frukost för evigt det är det bästa som finns.
 
Vad står på shoppinglistan inför våren?
En vårjacka står överst på listan! En kappa snarare, gärna i nån ljus typiskt vårfärg. Ljusrosa, ljusblå eller benvit skulle vara så fint. Annars ett par klackskor och några sneakers vore ju trevligt också. Självklart ska jag ju införskaffa en studentklänning och ett par passande skor till också.
 
Har du någonsin gått på bio ensam?
Tyvärr inte. Jag är en alldeles för svag individ för att våga göra det än. Hade varit så mys och värt dock.
 
Tycker du om kaffe?
Älskar kaffe, dessvärre klarar min mage inte av så mycket av det längre. Latte brukar funka men vanligt svart kaffe dricker jag inte så mycket av längre. 
 
Vad köpte du senast?
Tyvärr har jag onlineshoppat en del sen jag blir sjuk. Några plagg och sånt. Men in real life blev det väl biosnacks innan bion i onsdags.
 
Vad spenderar du helst pengar på?
kläder eller att göra saker med vänner. Avskyr att behöva spendera pengar på mat och alkohol men det händer ju en del det också.
 
När va du i kyrkan senast?
Ganska säker på att det var påsken 2014 när jag fortfarande va i USA tillsammans med min värdfamilj. 
 
Stjärntecken?
lejon
 
Senaste saken som fick dig att gråta?
sista avsnittet av gossip girl samt zootropolis mvh emotionell.
 
Favoritstad?
Stockholm, New York, Verona
 
Hav eller pool?
Vet knappt. Vill säga havet för det är så magiskt och naturligt och fint. Men är livrädd för allt som lever i havet utom kanske koraller som är rätt så fina och sitter fast på botten och väggar. Älskar havet så länge det är klart vatten så att jag kan se exakt allt som finns runtom och under mig annars får jag panik. Samt man känner sig alltid så smutsig när mna badat i havet. Såååå pool är ju nice. 
 
 
 
Allt och inget | |
Upp