springbreak

Måste ändå säga att jag har haft en riktigt skön och stressfri dag idag. Började dagen med att hetssteka pannkakor till frukost för att sen ta mig till skolan för att ha två musiklektioner. Gick sedan hem och gjorde en brutal lunch eftersom jag fick lite inspiration av en youtuber och hade verkligen craving för pasta (vet ej varför för jag tycker inte ens om pasta särskilt mycket) och sen kollad ejag lite på glee. Drog iväg till gymmet och tog en powerwalk i en halvtimme och körde lite stryka. Helt slut blev jag och vet inte riktigt varför men det var skönt i alla fall och sen kom jag hem och kollade färdigt på glee och nu kommer det inga fler säsonger så jag satt och stolbölade till sista avsnittet. Gjorde en smoothie till middag pga så stor lunch och har nu grinat lite till Biggest Loser och ska kolla vidare på Captain America. Och juste, jag har påsklov nu. 
Har inte skrivit ett såhär detaljerat inlägg om min dag sen typ två år tillbaka haha. Oh well. Så skönt med lov. Har nämligen studiedagar imorgon och torsdag. Hella rad.
 
 
 
 
Allt och inget | |
Upp