text / bra musik

 Hejsan! I och med att skolan har börjat sitter jag här med en härlig förkylning och ber till jag vet inte vad att jag inte ska bli sämre. Kände igår att något inte stod rätt till och på natten kunde jag knappt sova. Känner mest att jag verkligen inte vill vara sjuk nu när skolan precis har börjat? Fine om det hade varit sista veckan i december innan lovet, men andra veckan i skolan? Nej tack. Vill komma in i allf först. Gick i alla fall till skolan idag för min enda lektion och sen hade jag det mys med en kompis. 
 
Känner mig så himla oorganiserad hörrni? Det känns inte bra alls faktiskt. Tror mycket på att det är för att jag inte har haft pengar till att köpa nya school supplies som jag egentligen gör varje år. Använder liksom mapparna som jag hade i tvåan och dom är slitna, och jag har inte köpt några nya pennor eller skrivblock och visst vi skriver väldigt mycket på datorn men jag gå liksom igång på att ha ett block liksom, det känns organiserat och liksom få skriva hur man vill och göra miljoner listor osv. Tänker i alla fall att jag ska försöka gå ut och köpa lite pennor i nästa vecka eller så när lönen trillat in.
 
Hur som. Augusti rullar ju mot sitt slut people, och känner mest att wow, det gick snabbt minnsan. Det känns helt okej dock för jag är väldigt exalterad över att få gå till Starbucks och spendera pengar på pumpkin spice lattes och mysiga sweaters.
 
Tänkte i alla fall dela med mig att mina favoritlåtar för den här sommaren. Alla är extrembra och många av dem lär ni har hört men jag älskar alla i alla fall och det är låtar som verkligen kommer påminna mig om sommaren 2015. Alla är väldigt feel good låtar dock är de två sista mycket lugnare än resten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt och inget, musik | |
Upp