söndagslista

Tre bra saker just nu
- min hud verkar må bättre och är så töntigt glad över det
- känner mig inte ett dugg ångestfylld inför att skolan börjar imorgon
- mor min har gjort rent osv vår espressomaskin så nu kan vi använda den igen, patetiskt glad once again
 
Tre mindre bra saker
- även om jag inte är ångestfylld inför skolan just nu så lär det väl komma så småningom, förmodligen i veckan
- jag har haft cirka en månad på mig att öva piano och jag vet inte ens vart noterna är. dvs inte övat och det är min första lektion imorgon
- kan inte komma på något mer dåligt just nu och det anser jag bara är underbart
 
3 favoritlåtar
- Blank space / Stand by me cover av Imagine Dragons
- Svalkar vinden med Den svenska björnstammen
- Fatta de med Thomas Stenström
 
Favoritplagg of the week
probably mina "nya" svarta, flared jeans som jag köpte på nyårsafton. Tror jag haft på mig dem cirka varje dag sen jag köpte dem.
 
Fyra saker att längta till
- Ska förhoppningsvis dra upp till Piteå och hälsa på Frida under hennes födelsedag i april.
- konstigt nog är jag lite exalterad över alla skivor. Ska nog inte gå på jättemånga men är ändå ganska taggad på de som jag faktiskt ska gå på. 
- Studenten, men lite för obvious kanske
- löning
 
Fem tankar den här veckan
- Funderar på om jag kanske möjligtvis ska sätta upp ett mål för mig själv att ta körkort innan 2018. Men det får vi se, det kan vara ett lite för högt mål med tanke på hur omotiverad jag är över att ta tag i det.
- Eftersom jag har jobbat mycket med mitt gymnasiearbete den här veckan har jag nästan kommit på tanken att faktiskt göra en bok. Tänk om jag kunde det liksom, skulle vara så wow.
- Har kollat extra mycket på lägenheter den här veckan. Finns så otroligt många fina som jag vill flytta in i. Att det liksom ska bli min, på riktigt. Därför har jag också blivit väldigt motiverat till att jobba mer.
- En annan anledning att vilja jobba mer är att jag verkligen vill åka till Australien typ nu. Vet att det nu är en trend och att verkligen alla åker dit och jobbar, men det är i alla fall det jag vill. Så jag är orotligt exalterad över det och vill verkligen bara sluta skolan så jag kan kötta på jobbet och tjäna sp mycket som möjligt så att jag kan dra så snart som möjligt.
- är på rikigt exalterad över att gå upp imrogon för att få ta min espresso
 
Allt och inget | |
Upp