död efter denna vecka

Hej fina vänner♥
Jag sitter i mitt mysrum med en katt och massa filtar och kollar på gossip girl på netflix. Kan inte ens beskriva hur skönt det är att inte göra ett skit efter den här veckan. Jag har varit så busy. Å andra sidan har det varit endast bra saker som jag har gjort men jag har varit sjukt trött. Jobbade i måndags, var på bio i onsdags och kom hem sent. Var på VRG jarlaplans inspark med tema 90-tal i torsdags och kom hem sent och vaknade bakis dagen efter och jag jobbade igår. Var helt död i kroppen när jag vaknade halv tolv idag. Tanken är att inte göra ett skit resten av dagen och ikväll ska familjen se Cabaret, som jag redan sett en gång men den är bra och det blir mysigt.
 
Imorgon planerar jag att städa lite, kanske få något plugg gjort och sedan hänga i stan lite medan föräldrarna städar. Avskyr hur de städar haha för det tar så lång tid för dem och jag gillar att få det överstökat så jag flyr till några affärer för att göra av med några presentkort och kanske ska jag köpa en tröja för veckans dricks från jobbet.
 
Som sagt har det varit en fullbokad vecka och jag är så ovan vid det men det har ändå känts skönt att göra saker liksom, men det ska bli skönt att få lite mer ledigtid i nästa vecka. Nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl och drömma och Blair Waldrofs liv och livet på the upper east side. Puss
 
 
Allt och inget | |
Upp