veckan innan lovet

Den sista veckan innan hösltovet började igår och wow det känns som den här terminen går alldeles för fort. Skönt med lov men man hinner ju knappt med själv liksom haha! Helgen var mysig och bestod av häng med en del mysiga personer bara.
 
Var på en liten fotokurs på fredagseftermiddagen innan jag tog mig ut till danderyd för att träffa mina fina vänner. På lördagen var jag hemma under dagen och tog bland annat en fin promenad i höstvädret och senare på kvällen fick jag besök som bestod till söndagen då jag degade nästan hela dagen.
 
Har en händelserik dag imorgon då jag har två lektioner på dagen och sen ett ganska långt luciarep som följs av middag hemma hos Elin. Torsdag ser normal ut och på fredagen ska jag förmodligen på en till slags fotokurs. Sen är det lov.
 
 
Allt och inget | |
Upp