1 oktober 2015

Eftersom jag inte kunde vänta tills att få träffa Frida idag så spenderades onsdagskvällen med my lovely one. Vi vandrade runt i staden med pumpkin spice latte, köpte hårfärg och gick runt och fotade så pass mycket att en man kom fram till oss och sa "Welcome to Stockhoml!" med grov svenne accent och vi tänkte typ tack har bott här i 19 år dock haha. Sedan vandrade vi hem från stan och kollade på skins resten av kvällen.
 
Idag har jag träffat mina fina musikalare och vi har varit på stand up på Södra Sällskapet eftersom vår fina Hanna fyllde 18 i förra veckan, som tidigare sagt. Det var verkligen så roligt haha! Något att göra igen.
 
Imorgon blir det en vanligt uppfriskande dag av lärande i skolan och på kvällen tar jag mig ut till täby och min fina Frida once again.
 
Justja, höst är det ju nu också. På riktigt liksom, mittenmånaden av hösten.
 
 
Allt och inget | |
Upp