sunday sunday

 
En selfie från igår och en bild som togs nyss. Sitter vid mitt skrivbord (sitter aldrig vid skrivbordet) och ska försöka göra klart denna kompskiss. Kommer nog få F för jag har aldrig riktigt förstått helt hur man gör, but it's ok. Känner mig ändå rätt glad för;
- jag hade en underbar kväll igår (samt natt och morgon idag)
- mitt hår är ganska fint (ganska messy men rakt så jag är nöjd)
- ska äta lasagne, kolla OC och prata om allt och inget hos Elin ikväll
- går bara måndag och tisdag i skolan. Sen är det studiedagar, röda dagar och påsklov
Så ja, det känns bra helt enkelt och jag är inte alltför stressad ang. skolarbeten för jag har hela lovet på mig att ta igen. Har massor med träningsvärk från gymmet igår och det är skönt med kan knappt röra armarna. Åhhh alltså på lovet ska jag gymma och springa mycket! Tänkte att ni kan väl få receptet på smoothien i bilden för den är väldigt god. I och med latten på bilden har jag även gjort slut på vår laktosfria mjölk och från och med nu tänker jag endast göra soyamjölk eller mandelmjölk i kaffet. No mas milk.

Smoothie recept
- 1 banan
- ca 1 dl frysta hallon
- 1 kiwi
- en näve färsk babyspenat
- 1 dl vatten
- 2 dl kokosmjölk
- en halv lime
MIxa allting obviously och toppa med chiafrön as usual när man snackar med mig. Själv tog jag även lite av syrrans hemgjorda musli som va rätt god ändå.
 
Allt och inget | |
Upp