onsdagsinlägg

1. Har panik över ett naturkunskaps projekt som vi håller på med. För jag förstår inte så mycket och mina gruppbuddies kommer inte till lektionerna.

2. Har panik över en engelska essay som vi skriver för att jag har ingen ork eller motivation att börja på den.

3. Solen gör mig glad.

4. har möjligtvis spontan-planerat en resa till Berlin i maj.

5. Har inte köpt några studentskivs-biljetter eftersom jag egentligen inte är taggad alls på att gå på dyra fester när man kan gå ut gratis så mycket billigare istället.

6. Ska gå på 18-års fest på fredag med temat 90-tal och får då träffa mina musikal kompisar och att träffa dom är ärligt highlighten på hela mitt liv.

7. Förhoppningsvis får jag jobba på lördag(alla hjärtans dag) så jag slipper sitta hemma och äta glass i min ensamhet.

8. Är inte så blek tack vara bus och jag skäms inte ens för att använda det. Känns så jävla mycket bättre att inte se ut som ett spöke. 

Allt och inget | |
Upp