16/02/2015

Tog mig hem ifrån skolan ett par timmar tidigare idag. Kom hem och satte på mig myskläder, gjorde i ordning i köket och gjorde cappuccino. Tanken var att träna men det kanske jag gör senare. Nu ska jag plugga. Har en del att göra. Ingenting har en deadline any time soon (tror jag) men jag ligger efter och är alldeles för stressad. Har varit det ett tag nu men har liksom skjutit undan det och sysselsatt mig med annat. Inte bra. Ska hur som helst ta tag i det nu och förhoppningsvis får jag i alla fall lite gjort. Vidrig måndag för övrigt. Det har absolut inte hänt något speciellt vilket i och för sig är skönt men då hade jag i alla fall vetat varför jag känner mig så nere idag. Vill mest sova och hoppa över resten av dagen/kvällen. Kan väl berätta för de få läsare jag har att jag åker till Italien på lördag så jag är väl helt ok glad i alla fall. Skidor i alperna i en vecka. Det blir bra. Och så har jag även bokat en veckas resa till Berlin med min kompis i maj. Det blir bäst, har aldrig varit i Tyskland så det kommer bli amazing. Helgen var bra i övrigt. Jag har träffat vänner, jobbat och tagit det lugnt. Känner att det här börjar bli lite av ett kbry inlägg så jag ska sluta nu.
Allt och inget | |
Upp