goodmorning sunshines

Tänkte egentligen mest bjuda på två härliga matbilder och inte skriva så mycket. Undre bilden är dagens frukost och den övre är gårdagens middag som jag fixade. Blev supergod och är ni intresserade av ett recept så kan jag fixa det. Det är Sweet potato & falafel patties och dom blev ganska underbara i min åsikt. Tänkte göra guacamole till eftersom det är cirka det bästa jag vet men vi hade inga bra avokados så jag slängde ihop en salsa som funkade det också!
 
Idag har jag endast två lektioner och båda är musik så det är underbart. Först övar vi till konserten nästa vecka så det är mysigt och senare så har vi musikteoriprov och jag är inte längre särskilt stressad över det då jag insett att rytmdiktat och jag aldrig kommer komma överens. 
 
 
Allt och inget, mat | |
Upp