220914

wow ok just nu känns allt helt underbart. Vet liksom inte varför. Sitter i skolan efter att ha gjort omprov i naturkunskap och har två timmar tills nästa officiella lektion. Ca 30 minuter till en icke officiell lektion då jag och min vän ska filma en video till engelskan/estetisk kommunikation. Sitter på fyran i sofforna med kaffe i min starbucks tumbler, Bon Iver i hörlurarna och himlen är grå utanför fönstret. Det är tyst. Enstaka dörrar som slår igen då och då. Är inne på min egen tumblr och drömmer mig bort lite. Skulle kunna sitta här hela dagen med mitt kaffe och bon iver. Så länge det är såhär tyst och mysväder ute.

Har inte gjort mycket i helgen. Träffade Frida och wow vad hon är bra. Så otroligt att vi känt varan i nästan åtta år. Vi gick på bio i fredags och såg the maze runner som jag taggat inför i ett halvår ungefär. Så himla bra. Vill se den igen. Och igen. Känner nån för att se den så kontakta mig för omg så bra var den. Två favvoskådisar är med och den är lite lik hunger games, divergent, the mortal instruments osv. Mina favvisar. Jag och Frida drog på filmkväll hos hennes syrra i Sollentuna och runt 3 am bestämde vi oss för att åka hem till mig så ungefär halv fem på morgonen kom vi hem till mig. Under promenaden från gullmars till mig inveg vi en ny ben and jerry's och wow, det var en bra kväll alltså. Resten av helgen sög lite men det gör inget. 

Allt och inget | |
Upp