studerar på ett söderkafé i oktober

Gick upp strax efter åtta imorse eftersom jag i princip avskyr att sova bort hela dagar, oavsett lov eller inte. Bestämde mig för att skipppa frukosten hemma och gjorde mig i ordning för att bege mig ut till stan. Sitter alltså på kaféet muggen på götgatan och har ätit hur mysig frukost som helst med kanel latte och kollat på the carrie diaries. Kafét har börjat fyllas av lunchgäster och jag sitter bredvid tre fransmän och blir lite stolt när jag förstår ett ord eller två. Ska ta och försöka plugga både naturkunskap och franska. Snart kommer Jakob in också och vi ska eventuellt hitta ett annat kafé att sitta och studera på. hur mysigt so helst. Så himla värd lovdag egentligen.

Möjligt att jag tar mig ända ut till täby lite senare för att träffa Frida. Så värd dag verkligen. Igår fick jag värsta rycket och städade hela lägenheten inklusive rensning av mitt rum och garderob. Det är så rent och fint nu. Färgade även håret mörkbrunt. Lite spontant. Har varit så himla trött på det jag hade innan och kände verkligen för en förändring. Möjligt att jag blir blond till våren igen. Classic mig, aldrig nöjd haha.

Allt och inget | |
Upp