Söndagsinlägg

Har inte skrivit på ett tag nu. Men vem bryr sig, har inte direkt haft någon lust. Har precis duschat efter gymmet och måste snart sätta mig med franskan. Ligger på B-A tydligen och personligen skulle jag vilja ligga på A då jag vet att jag kan klara det om jag faktiskt bryr mig.

Vad har hänt då sen sist jag skrev? Typ inget. Har haft sångafton i skolan dvs alla sångare sjunger upp en sång på en slags konsert. Det gick ok men hoppas på att det går bättre nästa termin. 80-tals konsert ska vi ha på tisdag och onsdag, blir spännande. Får lön och studiebidrag i veckan så tänkte julshoppa nästa helg. Så mysigt. Wow, längtar verkligen till jullovet. Ska bli så skönt. Är egentligen inte så himla skoltrött för än så länge är tvåan låååångt ifrån så jobbig som alla har sagt att den ska vara. Har en del att göra såklart men inte mer än i ettan liksom, inget jag inte kan hantera, än så länge.

I fredags träffade jag tre andra personer som jag åkte med till brasilien när vi var elva år gamla. Vi brukar träffas typ en gång om året för att catcha up lite. Det var hur mysigt som helst och jag kan verkligen inte förstå hur fort tiden går.

I tisdags mötte jag upp Frida runt nio och vi köpte starbucks och hängde på t cen i cirka 2 timmar innan vi tog oss till sergels för att se midnattspremiären av Mockingjay. Wow säger jag bara. Den var så mäktig! Väldigt deppig också skulle jag säga. Hela boken är ganska depp också så det är ju inte så konstigt, men oj vad bra den var! Rekommenderas starkt. Främst till er som läst boken för ni är the real mvp's. You fake ass non readers kan dra. När bion var över, strax efter två, tänkte vi ju ta tuben hem till mig för att inse att tunnelbanan var avstängd så ja, vi fick oss en jävla lång promenad från sergels till hammarby sjöstad. Vi gick även förbi 7-eleven när vi insåg att det inte var värt att försöka komma hem så snabbt som möjligt för att få lite sömn innan skolan. Så klockan halv fyra kom vi hem och låg och garvade i sängen till cirka halv fem. Värd kväll trots de ca tre timmar sömn jag fick. Här är fyra bilder från den kvällen. Vi räknar nu ner till midnattspremiären om ett år och hoppas att de visar båda efter varandra då!

Allt och inget | |
Upp