En riktigt händelserik dag

Började dagen klockan sju/åtta av en jävla massa skrik från måsarna utanför fönstret. Lät som de hade en väldigt vild diskussion som absolut inte kunde vänta tills senare. Och definitivt behövde det ta plats utanför Saras fönster. 
Hade ingen som helst aptit så tog en kopp kaffe och lite knäckebröd. Wow, så intressant Sara, verkligen, berätta mer. Träffade hur som helst en vän till mig inne i stan och vi tog oss till starbucks och sen vandrade vi runt och pratade massvis. Lökade sönder ungefär som alla andra dagar sen juli började. Eftersom jag är ett så stort fan av att skriva listor så köpte jag ett fint block att skriva i. Verkligen jättefint. Sån där helt svart framsida och sen på baksidan är det också svart. Ganska fint tyckte jag. Färgstarkt. Köpte även godis så tänkte nu sätta mig och svulla och skriva listor. Eller se på film. Vilket som. Riktigt händelserik dag hörni.
Tänkte även berätta att jag är nu ägare av en ny gammal tjocktröja som jag hittade bland syrrans grejer, som för övrigt står i hallen. Blev överlycklig för jag har nog aldrig satt på mig en underbarare tjocktröja.
 
Allt och inget | |
Upp